Los bericht bekijken
Oud 22 september 2008, 00:34   #18
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jOOSt Bekijk bericht
Het ene koningshuis ruilen voor het andere? Waarom geen Nederlandse confederatie? Een deel monarchistisch en een ander deel niet. Vroeger had ik het hier al over, ik ben 100% republikein, maar als ik moet kiezen tussen de Coburgs en de Oranjes, dan is mijn keuze snel gemaakt.
Ben jij er zo zeker van dat Nederland een confederatie wenst?

Sorry, maar, wanneer ik het Nederlands prinsenpaar zie, denk ik er net zo over als U, maar wanneer ik daar tegenover dan weer de toespraak van de Koningin zag enkele dagen geleden, in een middeleeuws opera tafereel met haar set tupperware dozen op haar hoofd, moet ik er van kotsen.

Heb je heel het aanwezige gezelschap daar gezien? Leve de koningin, en zag je toen hoe overtuigd die poppetjes leken bij het hoera hoera hoera, en met hun armpje dik tegen hun goesting, duidelijk af te lezen op hun zure smoelen, in de lucht stonden te zwaaien?

Eigenlijk vind ik het Nederlandse koningshuis, op het prinsenpaar na, nog op zijn minst 10 keer erger dan ons Belgische poppenkast. Eerder te vergelijken met de Engelse voorhistorische koninklijken bavianenclub. Soms wordt beweerd dat een Engelsman een overgezwommen Hollander is, wel als je die twee achterlijke theatergemeenschappen met elkaar vergelijkt moet je gaan geloven dat het de waarheid is.

Laatst gewijzigd door Garry : 22 september 2008 om 00:55.
Garry is offline   Met citaat antwoorden