Los bericht bekijken
Oud 22 september 2008, 15:24   #27
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Als je hem meteen na die (bewezen) feiten weer stuurt wedden dat je hem de dag nadien niet meer hoeft op te pakken? Ik begrijp niet waarom je misdadig allochtoons schorem zo per se moet verdedigen.
nee, je bent verkeerd (zoals vaak).
Ik verdedig geen 'allochtoon" schorem, ik verdedig geen ENKEL schorem. (Verdedig jij soms autochtoon schorem ?)

De sociaal economische situatie verklaart wel degelijk veel. Ik ga niet zitten roepen dat het door de etnie kom of andere crapuleuze nazistische redeneringen.

Nee, je moet kijken waarom iemand criminele feiten pleegt. De situatie waarin een persoon verkeert kan aanleiding geven voor sommigen, zeker als men geen werk vindt, geen geld heeft of gewoonweg niet te eten heeft.
Think!!
dat men hem heeft losgelaten is de schuld van het politie en rechtssysteem, die wat harder mogen optreden, tegen ELK SOORT SCHOREM
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)

Laatst gewijzigd door goodwill : 22 september 2008 om 15:25.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden