Los bericht bekijken
Oud 22 september 2008, 21:52   #11
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Niet doen De_laatste_Belg, met je frisheid ben je één van de weinigen die hier de dingen nog een beetje objectief kan zien en je bijdragen waren meestal ook èchte en genuanceerde bijdragen die volledig waarmaakten waar dat woord voor zou moeten staan!

Die posts zijn al een tijdje geleden verwijderd.
Ik heb hier alle materiaal opgeslaan, in hun oorspronkelijke versie. Maar bedankt om het door te linken zodat de andere gebruikers het ook kunnen zien.
De mods zullen wel een reden hebben waarom ze het verwijderd hebben.
Nu ja, bepaalde personen zullen zich hier wel hebben kunnen uitpraten. De rest van het topic is ook volledig opgesteld als verantwoording van de openingspost zoals je ziet. Als je maar hard genoeg roept en het maar zo ver en zo breed mogelijk uitsmeert, krijg je blijkbaar gelijk en mag, ondanks het nieuwe reglement, toch alles. Daarnaast vind ik het nog steeds hallucinant hoe sommige mensen er hun beroepsbezigheid van lijken te hebben gemaakt om anderen te provoceren en dit toch steeds netjes binnen de lijntjes van het forumreglement te doen.
Maar laat dit geen reden zijn om hier weg te blijven. Zo krijgen bepaalde mensen nog stilzwijgend hun gelijk. Negeren is de beste optie, denk ik.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden