Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Svennies beweerde :
Citaat:
Het gaat erom dat NIST stelt dat het staal na blootstelling aan vuur zijn sterkte verloor.....
Wel goed , toon mij WAAR NIST zegt (ivm WTC7) dat het staal na blootstelling aan vuur zijn sterkte verloor.
Da's blijkbaar een algemene ziekte bij believers : Conclusies trekken die niet gebaseerd zijn op reele feiten.
|
Ah bon, Akufen heeft het U ook al gevraagd,en nu vraag ik het U...
Waaruit bestaan die vloerspanten mijn beste......
En onder welke invloed denkt U dat de thermal expainsion van de vloeren gebeurde mijn beste......
En denkt U ook niet dat diezelfde vloerspanten net zo goed bij het stalen geraamte van het gebouw horen aangezien zij nét zo goed uit staal bestaan als de grote kolommen,is er dus staal aan het vuur blootgesteld mijn beste,en heeft datzelfde staal het begeven volgens NIST........En dat mag U nu keren en draaien zoals U wil......
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Da's blijkbaar een algemene ziekte bij believers : Conclusies trekken die niet gebaseerd zijn op reele feiten. 
|
Over de ziekte die de non-believers hebben zullen we maar zwijgen zeker....
Enkele weken geleden maakte U zich ook vrolijk over een andere post van mij,zogezegd ook verzonnen,tot de link bewees dat er hélemaal niets verzonnen was....