Los bericht bekijken
Oud 22 september 2008, 22:42   #12
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

@ De_Laatste_Belg: ik veronderstel dat de moderator van dienst meende niet te kunnen oordelen over de intenties van de topicstarter en dat het probleem ook kon opgelost worden door alle persoonlijke verwijzingen weg te laten zodat er een onschuldige thread over onkruid zou overblijven. U hoeft het niet eens te zijn met deze werkwijze, maar oordelen dat dit aantoont dat er forummers bevoordeeld worden is nogal kort door de bocht.

@ Groentje-18: Als u deze thread als persoonlijk opnam, dan moest u dit gewoon melden. U heeft er echter voor gekozen om in de thread mee te praten en slechts later heeft u gevraagd de thread te verwijderen. Mods zijn geen kleuterjuffen die moeten tussenkomen als de kindjes te veel ruzie maken. Gelieve dus voortaan van in het begin overtredingen te melden en er niet eerst aan mee te doen.

Ik raad u verder aan uw 'opgeslagen materiaal' te vergeten want dit hele incident en alle aanverwant geruzie stopt nu meteen. Verder mag u stoppen met verwijten naar de moderatie over hoe sommigen meer zouden mogen dan anderen, want ook u plaatste de afgelopen dagen heel wat persoonlijke aanvallen die ongestraft zijn gebleven. Als jullie als een bende kleine kindjes in het hele forum persoonlijke aanvallen lanceren en massaal posts van anderen beginnen melden, dan zien we al wel eens iets over het hoofd.

Bij deze zal ik de thread waarnaar De_Laatste_Belg linkte verwijderen. Vanaf dan verwacht ik dat jullie terug overgaan naar het doel van dit forum: discussiëren over politiek. Wie dit niet doet, mag zich aan een spamberisping verwachten.
tronca is offline   Met citaat antwoorden