Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Allemaal goed en wel, leg jij dan aan het veebee uit dat ze alle rechtse programmapunten afzweren.
|
Het VB is wat het is, met zijn goede en minder goede punten, en zijn ze tegen criminele allochtonen, wel dan vind ik dat prima want ik ben daar ook tegen. En zijn ze tegen al wat hier komt immigreren zonder zich te willen integreren, wel dan vind ik dat ook prima want daar ben ik ook tegen, ook tegen onze eigen Franstalige, en dat de traditionele partijen daar op springen is alleen maar omdat die de lakeien van die Franstalige zijn. Ze hebben dat Wallonië nodig om België te kunnen handhaven wat hun politieke macht garandeert gezien zich daar over de taalgrens hun zo brood noodzakelijke zusterpartijtjes zich bevindend. Zonder deze zusterpartijen betekent links niets in Vlaanderen, vandaar dat ze kost wat kost dit land willen behouden en nog liever grote dotaties betalen aan heel de koninklijke meute.
Dat de gevangenissen hier bol staan van allochtonen mag kennelijk niet gezegd en geweten zijn. Wanneer er van gezegd wordt dat er veel te veel allochtonen in het land zijn wordt dat eveneens met kracht ontkend. Nee meneer, er zijn er maar, ik weet niet meer hoeveel, zeggen we +/- 300000. Wel als dat zo is, vertel mij dan eens, hoeveel % is 300000 van 11.000000?
Hoe komt het dan, dat dat zelfde % in onze gevangenissen niet terug te vinden is? Als dat dan toch allemaal zo'n brave gasten zijn, waarom zitten onze gevangenissen dan met +/- 80 % en meer vol van dat soort? Ergens klopt er hier dan toch iets niet he? En als het VB dan streeft naar het terug voeren van criminele allochtonen dan sta ik daar ook voor de volle 100% achter.
Ja ja, ik weet dat er nu weer een hele boel linkse kiekens zullen zeggen,” en ons criminelen dan, ga je die ook uitwijzen?”. Inderdaad zitten er onder ons eigen bevolking ook criminelen maar dat wil nog niet zeggen dat we al het crapuul van over heel de wereld er maar moeten bij nemen he.