Los bericht bekijken
Oud 23 september 2008, 22:26   #3
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierette Bekijk bericht
CD&V bevestigt kartelbreuk op nationaal en Vlaams niveau

Het kartel CD&V-N-VA houdt op Vlaams en nationaal niveau op te bestaan. Dat heeft CD&V-voorzitster Marianne Thyssen vanavond bevestigd na afloop van de algemene vergadering van CD&V in Zellik. De partij lijkt de pagina te hebben omgedraaid. Volgens voorzitter Thyssen heeft de partijtop de steun gekregen om de communautaire dialoog op te starten.

http://www.hln.be/hln/nl/1274/Land-i...s-niveau.dhtml

Al die tijd met het volk gerammeld, al die miljarden die verloren zijn.... nu één kliek met SP.A en OpenVLD hopelijk komt de afrekening in 2009 definitief !!!
Alleen maar redenen te meer om massaal VB te stemmen. Ik sluit een combin in deze tussen CD&V en NV-A volstrekt niet uit. Het CD&V bewijst hier zijn onbetrouwbaarheid aan Vlaanderen en het NV-a is, of was alleszins hun partner. Je wordt geëerd met wie je verkeerd. ONBETROUWBAAR dus. De terugtrekking van het NV-A komt om geloofwaardig te zijn 15 maanden te laat. Nu is en kan het enkel en alleen nog als een verkiezingspropaganda aanzien worden. NV-a is hier in werkelijkheid de allergrootste bedrieger. Ook al zou zelfs het NV-a ter goeder trouw zijn geweest, dan hebben ze een onvergeeflijke blunder gemaakt. Dus eender hoe, NV-A, de pot op. Ik hoop dat de Vlamingen dit manoeuvre, dat zo klaar is als een klontje maar dat tevens stinkt als de aller grootste fecaliput, mogen doorzien en het NV-A onvoorwaardelijk de rug mogen keren.

Vlaanderen, stop eindelijk met U te laten manipuleren door links hun verdeel en heers tactieken. Dat is mijn boodschap.

(hopelijk komt de afrekening in 2009 definitief !!!) Fout. Hopelijk wacht men niet tot 2009 om definitief af te rekenen. Dat afrekenen moet men NU doen.

Laatst gewijzigd door Garry : 23 september 2008 om 22:54.
Garry is offline   Met citaat antwoorden