Discussie: Afvallen
Los bericht bekijken
Oud 25 september 2008, 00:22   #238
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik heb hem niet gelezen, diagonaal zag ik zoveel onzin staan dat ik inzag dat dat pure tijdverspilling zou zijn.
Onzin ???
Neen hoor , indien u goed leest staat er een bron van waarheid in ...
Maar ja , toegeven dat iemand anders gelijk heeft is blijkbaar moeilijk hé ...
Of is er een reden waarom u niet dieper in durft gaan op de problematiek van de magerzucht ???
Citaat:
Ik wil nog steeds een bron voor deze uitspraak:
Citaat:
de nieuwe uitgave waarin niet wordt herkend dat obesitas een gedragsprobleem is. Daarop zouden we volgens uw expertise wel heel lang moeten wachten.
Juffrouw, of meneer... Waar haalt u het in hemelsnaam uit om obesitas een gedragsprobleem te noemen ???
Ten tweede kan ik u direkt een bron geven van die uitspraak ...Die komt van uzelf ...
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=232

Citaat:
Of u mag mij vertellen wat dit in godsnaam te betekenen heeft:
Voor mijn part vraagt u zoveel u wilt , maar probeer gewoon de posts te lezen, mss zie je dan wel waar het over gaat ...

Citaat:
De uitgavedatum kon mijn kleine nichtje ook hebben opgegoogled...
Proficiat, vraag volgende keer dan of zij het even wil doen ... Ik heb er niet eens achter moeten googlen ...
Waarom vraagt u me dan waar ik dat uithaal, je nichtje kan dan toch ook zien waar het uitkomt , 't staat trouwens in de tekst : A.P.A. ??? Nooit van gehoord ???
Citaat:
En eten is geen gedrag volgens u? Dat komt bij u spontaan in uw mond gevlogen ofzo?
U had het over probleemgedrag ... U kwam af met een quote waar obesitas als een eetstoornis werd beschreven en dat klopt niet ...Boulemia en anorexia zijn dat dan weer wel ...
Indien u eten als probleemgedrag ziet denk ik dat ik ineens weet waarom u m'n post niet hebt gelezen ...
Eten is levensnoodzakelijk , daar is hoegenaamd niets problematisch aan op zichzelf ...

eten
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden