Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Ik heb hem niet gelezen, diagonaal zag ik zoveel onzin staan dat ik inzag dat dat pure tijdverspilling zou zijn.
|
Onzin ???
Neen hoor , indien u goed leest staat er een bron van waarheid in ...
Maar ja , toegeven dat iemand anders gelijk heeft is blijkbaar moeilijk hé ...
Of is er een reden waarom u niet dieper in durft gaan op de problematiek van de magerzucht ???
Citaat:
Ik wil nog steeds een bron voor deze uitspraak:
Citaat:
de nieuwe uitgave waarin niet wordt herkend dat obesitas een gedragsprobleem is. Daarop zouden we volgens uw expertise wel heel lang moeten wachten.
|
|
Juffrouw, of meneer... Waar haalt u het in hemelsnaam uit om obesitas een gedragsprobleem te noemen ???

Ten tweede kan ik u direkt een bron geven van die uitspraak ...
Die komt van uzelf ...
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=232
Citaat:
Of u mag mij vertellen wat dit in godsnaam te betekenen heeft:
|
Voor mijn part vraagt u zoveel u wilt , maar probeer gewoon de posts te lezen, mss zie je dan wel waar het over gaat ...
Citaat:
De uitgavedatum kon mijn kleine nichtje ook hebben opgegoogled...
|
Proficiat, vraag volgende keer dan of zij het even wil doen ... Ik heb er niet eens achter moeten googlen ...
Waarom vraagt u me dan waar ik dat uithaal, je nichtje kan dan toch ook zien waar het uitkomt , 't staat trouwens in de tekst : A.P.A. ??? Nooit van gehoord ???
Citaat:
En eten is geen gedrag volgens u? Dat komt bij u spontaan in uw mond gevlogen ofzo?
|
U had het over probleemgedrag ...

U kwam af met een quote waar obesitas als een eetstoornis werd beschreven en dat klopt niet ...Boulemia en anorexia zijn dat dan weer wel ...
Indien u eten als probleemgedrag ziet denk ik dat ik ineens weet waarom u m'n post niet hebt gelezen ...

Eten is levensnoodzakelijk , daar is hoegenaamd niets problematisch aan op zichzelf ...

eten