Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen
Ik denk dat de toekomst 1 grote rechtse partij gaat worden: Vlaams Belang+Lijst De Decker+NV-A. Alhoewel ik liefst Vlaams Belang Vlaanderen zie besturen.Zij zijn recht voor de raap en komen hun beloftes altijd na!
|
lol, niet echt moeilijk als je altijd staat te roepen langs de zijlijn, hé. zo kan elke partij haar beloftes nakomen, .... vermits ze niets te breken hebben aangezien ze niks doen.
VB is ideaal als numerieke hulp om bepaalde zaken door de strot van het establisment te duwen, ...
Echter, NV-A verdient in mijn ogen meer respect dan VB, en wel om de eenvoudige reden dat zij het niet bij brullen gelaten hebben maar zelf ook een poging (enfin, pogingen) hebben gewaagd.
Overigens, NV-A laat zich niet kenmerken door een voorzitter die zich niet stoort aan de Apartheid en een veroordeelde commissaris, .... om nog maar te zwijgen van de negationisten en ander gespuis dat hun rangen vult, en zonder scrupules mag blijven zitten.
Waarom kalft VB af? de mensen willen boter bij de vis, ze hangen graag de betweter uit, maar zelf es proberen? ho maar, ....
NV-A koppelt geloofwaardigheid en doorzettingsvermogen aan het nakomen van beloftes, een programma dat symbool staat voor humaan vlaams-nationalisme, een nationalisme dat perfect combineren valt met de toestand, op alle vlakken, in de 21ste eeuw.
om VB te kunnen volgen, moet je contra alles zijn, bij NV-A moet je vooruit denken zonder weliswaar een aantal fundamentele principes te verloochenen.