Los bericht bekijken
Oud 26 september 2008, 16:34   #162
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Man, ge hebt pellen op je ogen en het verstand van een kikker.
Amai dat begint hier goed. Een zware persoonlijke aanval.
Heeft jouw mama je niet de elementaire principes van wellevendheid geleerd?
Blijkbaar niet.

Citaat:
Vlamingen niet door de knieën gegaan? Doe me niet lachen. Ze waren eerder bijna aan het diepzeeduiken om nog onder de lat door te kunnen in plaats van door de knieën gaan. Inderdaad, zoiets kan je onmogelijk nog door de knieën gaan noemen. Ware er geen Joel geweest was je nu bezig met een sprotje te fileren in de plaats van een dikke vis.
Anders geformuleerd, maar je herkauwt je bemerkingen van je vroegere post waarop ik reeds gereageerd heb.
Citaat:
De NV-A heeft zijn kans gehad en gemist., en ge moet doof en steke blind zijn om niet door te hebben dat heel deze theateropvoering van het opblazen van het kartel zuiver en alleen tot doel heeft om opnieuw met de volgende verkiezingen het VB op afstand te houden.
Ik denk dat je niet beseft wat je hier schrijft. Te gek om los te lopen.
Citaat:
Wat ik hier schrijf heeft geen moer te maken met haat tegen het NV-A, wat kan ik er aan veranderen, er zullen immers hopen blinde kikkers zijn die hun weer opnieuw zullen laten vangen en die zullen stemmen op het NV-A, maar na de verkiezingen staan ze weer allemaal te snotteren maar dan zal het weer te laat zijn. En weer zal de Vlaming jammeren en zagen en treuren.
Rekening houdend met de uitslag van deze poll lopen er nogal veel blinde kikkers rond tegenwoordig. Dus hoe beter de uitslag, hoe groter het gesnotter achteraf. D�*t noem ik nog eens een bijzonder originele stelling.
Citaat:
Dat Dewever een gevaarlijk man is, daar heb je gelijk in, het is een gewiekste haai die een hele boel mensen, zoals jij, probleemloos zand in de ogen strooit. Overigens, waar maak je je eigenlijk druk in? Jij bent voorstander van Dewever en het NV-A. Waarom?
Gevaarlijke methode, iemand trachten te tackelen die je noch van haar en pluimen kent. Je moet daarmee opletten. Ja, ik ben vele jaren VU-lid en N-VA-lid geweest. Tot de tijd dat ik mijn "charter voor Vlaams-nationale eenheid" publiceerde en de mede-initiatiefnemer was van een VB-N-VA lijst n.a.v. de laatste gemeenteraadsverkiezingen in mijn gemeente. Ik wist dat ze mij dan gingen buitenkieperen bij de N-VA, wat ze ook gedaan hebben. En dan zou ik een BDW-nalopertje zijn. Je zal uit een ander vaatje moeten tappen om me onderuit te halen.
Citaat:
Zo te merken omdat je van mening bent dat hij de Vlaamse zaak dient. Ik speel eerlijk gezegd liever op veilig en zou, onder de gegeven omstandigheden eerder mijn vertrouwen schenken aan het VB. Waarom?

Omdat ik van oordeel ben dat die de Vlaamse zaak zullen dienen.
Heb ik ergens je keuze betwist? Neen.
Citaat:
Dus, wij zijn collega's, te minste als jij recht door zee bent, want in dat geval jagen wij beide het zelfde doel na. We gebruiken alleen ieders een andere weg om ons doel te bereiken.
D�*�*r kan ik inkomen.
Citaat:
We zullen nog eens verder discussiëren na de verkiezingen, wie dat, om ons doel te bereiken, bereid is de hand uit te steken naar de andere en wie van de twee weer zal blijken dwars te liggen en zijn kiezers zal de rug toe keren om de boel te laten wat hij is en terug in zee te gaan met zijn ex partner.
Goed. Afgesproken.
robert t is offline   Met citaat antwoorden