Frits Barend: "Beatrix stapt in februari op"
29-9-08 17:41
Koningin heeft haar laatste troonrede gegeven
Frits Barend (61) kwam onlangs in het NPS-programma Dagbeeld met een interessant nieuwtje. Volgens de voormalig talkshow-host zou koningin Beatrix (70) hoogstwaarschijnlijk volgend jaar februari afstand nemen van de troon en zal kroonprins Willem Alexander (41) koning worden.
Frits heeft zijn informatie van een hooggeplaatste insider uit Den Haag die hem toevertrouwde dat iedereen februari een aantal dagen vrij zal zijn in verband met een zeer 'grote Koninklijke festiviteit'. Ook zouden er meer mensen werkzaam in Den Haag zijn medegedeeld dat er die periode een groot evenement zal plaats vinden, maar niemand mag nog weten om wat voor festiviteiten het precies gaat.
Volgens de voormalig RTL-journalist moeten we er serieus rekening mee houden dat onze koningin in februari zal aftreden en het stokje definitief doorgeeft aan haar oudste zoon. Als eventuele datum noemt Frits twee februari, de trouwdatum van Willem Alexander en Maxima (37). Ook zou 31 januari een zeer plausibele dag zijn, omdat dit de verjaardag is van Beatrix.
FOTO'S: PETER SMULDERS
Stuur dit artikel door naar een vriend
Koningin Beatrix is 70 jaar!
Terug naar Starlounge Home
http://starlounge.celebs.nl.msn.com/...objectid=35324

Het feit dat dit op internet staat zegt al dat ik er geen *** van geloof. Zoiets komt eerst op het officiële journaal. Of ik moet iets gemist hebben maar in de gazet stond ook nix.
Maar dat het ooit zal gebeuren is zekers en voor degene die Willem weer willen is dit een tip miss.
Hoewel ik beweer niet dat het per definitie onjuist kan zijn, maar...dan weer een vette lek in het paleis???
Zou Willem dan eindelijk iets doen wat zijn verre overgrootvader begon en niet klaarkreeg: de verfransing van het afgepikte deel van de Nederlanden stoppen?