Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2008, 19:19   #11
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Dit is het gevolg van een beleid dat steeds meer heeft gepleit voor interneren in plaats van detineren. Het is geweten dat Wallonië eerder geld wenst te spenderen aan begeleiding, wel of niet medisch, met of zonder vrijheidsberoving, wat geen straf is, terwijl Vlaanderen eerder opteert voor gevangenisstraffen. Het is een erfenis van onze vorige minister van Justitie, van PS-signatuur.
Bij colloceren gaat het niet enkel over mensen die zogezegd een gevaar vormen voor anderen wegens geestesziekte, meestal gaat het over mensen wiens vermeende geesteszoekte gevaar impliceert voor henzelf

vermeende geestesziekte is een term die ik daarbij hanteer om ermee uiit te drukken dat het in vele gevallen daarbij niet gaat over een echte geestesziekte maar gewoon over een normale menselijke reactie op extreme veelal (kans)armoedegerelateerde onmenselijke omstandigheden

of maw wanneer de armoede toeneemt is het niet meer dan evident dat evenredig daarmee ook het aantal collocaties stijgt

hetzelfde zal bovendien ook gelden voor het aantal interneringen alsook voor het aantal detineringen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 oktober 2008 om 19:24.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden