Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander
...moeten we het belastingstelsel van Belgie overnemen
Nu betalen we ons helemaal blauw in Nederland 
|
Nee, ge moet U gewoon blijven blauw betalen in Nederland. Het best wat je kan doen is," zien dat je los kan komen van dat verschrikkelijk antieke koningshuis en scheur U af van EUROPA en wordt een mooie vrijstaat zoals hopelijk ook wij Vlaanderen ooit zullen zijn en laat ons dan op bepaalde gebieden bondgenootschap zijn.
Het is zo een beetje zoals het liedje, "water halen met een emmer".
"Ga eens water halen?"
Met wat moet ik dat halen? ”Met die emmer”.
Er is een gat in die emmer. “Dan moet ge dat stoppen”.
Met wat moet ik het stoppen? “ Met een stok”.
Die stok is te dik. “Dan moet ge hem dunner maken”.
Met wat maak ik hem dunner? “ Met een mes”.
Dat mes is te bot. “Dan moet ge het slijpen”.
Op wat moet ik het slijpen? “ Op een steen”
De steen is te droog. “Dan moet ge hem nat maken”
Met wat maak ik hem nat? “met water”.
Hoe moet ik water halen? “Met die emmer”
Er is een gat in die emmer.
Zonder Europa, was er geen crisis. Dan waren de rijke landen nog steeds even rijk. De industrie in eigen gebied nog even goed vertegenwoordigd en meer dan voldoende middelen om werklozen voldoende koopkracht te verzekeren dus, zou er meer gekocht worden.
Waar er meer gekocht wordt is er meer productie nodig.
Waar er meer productie nodig is, zijn er meer arbeidskrachten nodig.
Waar er meer arbeidskrachten nodig zijn kunnen er meer mensen aan de slag.
Waar er meer mensen aan de slag gaan, zijn er minder werkloze en waar er minder werkloze zijn is er meer koopkracht.
Met andere woorden," Europa is de nagel van onze doodskist. We zijn nog maar enkele jaartjes gevorderd, en alles loopt al vierkant.
Europa is enkel en alleen goed voor een stel politiekers die lijden aan grootheidswaanzin!
Het spel is gespeeld, de boel is naar de haaien en wie maakt er zich zorgen om. De Fabrieken die hier met subsidies tot stand zijn gekomen, die overigens moderniseerden en hun vernieuwde machinerieën en wagenparken hier hebben afgeschreven, laden vrachtwagens vol en vertrekken naar lage loonlanden en niemand hier die er nog een stokje kan voor steken. België is terminaal ziek maar Europa is zowaar nog tien keer zieker.