Los bericht bekijken
Oud 15 maart 2004, 17:10   #6
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Hoezeer ik ook tegen Bush en Aznar ben, en ondanks het feit dat ik er geen geheim van maak dat ik best tevreden ben dat de Amerikanen het zwaar te verduren hebben in Irak, Al-Quaida steunen zal ik nooit of te nimmer doen. Hoe kun je zo'n bende extremisten steunen die terug willen naar de middeleeuwen en duizenden onschuldigen vermoorden?
Bovendien is Al-Quaida medeverantwoordelijk voor de Amerikaanse invasie in Irak, 11 september was het perfecte excuus voor Bush en zijn entourage om zijn oude plannen door te voeren.

Citaat:
Welnu, ga eens op zoek naar de palmares van Al-qaeda! Meer dan de helft van de aanslagen waren gericht tegen AMERIKA. Na 11 september kregen de landen die blindelings Amerika volgde er ook van langs. Denk maar aan de aanslag in de discotheek waar 100tal Australiërs het leven lieten. En bovendien, heeft Zawahiri laten weten en heeft zelfs landen opgenoemd die op zijn lijstje staan.
Dus onschuldige amerikanen en Australiërs op gruwelijke wijze vermoorden is ok omdat hun regeringen (tegen de wil in van de meerderheid van de bevolking, in het geval van Australië toch) meededen aan de invasie van Irak? Zawahiri en consoorten zijn gevaarlijke gekken en moeten met alle mogelijke middelen bestreden worden, samen met de vS als dat noodzakelijk is en zolang de VS dat niet misbruikt voor hun eigen doeleinden (dus moeten Europa en de VN harde garanties verbinden aan hun steun)
tomm is offline   Met citaat antwoorden