Citaat:
Dude, ze doen niet mee aan onze cultuur
|
Geen enkel ander volk heeft meer aan de Europese cultuur geschonken.
Citaat:
en laten geen buitenstaanders toe tot hun cultuur.
|
Iedereen die Jood wil worden kan dat als hij een bepaalde procedure volgt.
Dat kan overal te wereld gebeuren.
In tegenstelling tot andere religies zoeken wij niet nieuwe klanten maar weigeren ook geen.
Overal te wereld werken/handelen Joden met niet-Joden.
En als je eender welke vraag hebt zal je elke 'normale' Jood met plezier beantwoorden,je moet alleen durven te vragen.
Citaat:
Als mensen dan denken dat ze geen hand mogen geven aan een vrouw omdat ze onrein is, is dat een communicatieprobleem dat ze zelf veroorzaken.
|
Nee !!
Want je ziet ook geen Joodse(vrome) mannen die aan Joodse vrouwen handen geven.Moet een Jood voor elke beweging dat hij doet uitleg geven aan de voorbijgaande niet-Jood,misschien met hij een blog openen ?
Zoals ik zei communicatie bestaat,het moet van beide kanten komen.
Citaat:
Trouwens, je zegt zelf dat een vrouw die haar regels heeft geen hand mag krijgen.
|
Mijn eigen vrouw mag ik niet aanraken wanneer ze haar regels heeft.(+ nog een 7 extra dagen,wat uikomt tot +- 12 dagen per maand)
Citaat:
En je noemt dat zelf "onrein". Wat was dan weer het verzinsel waar je het over had? Want ik kan niet meer volgen nu hoor.
|
Waar zei ik "onrein" ???
Trouwens volgens ons geloof is iedereen (man/vrouw - Jood/niet-Jood)niet rein tot Messias komt.Niemand is dus rein of(meer/minder) onrein.
En met dat bedoelt men niet heilig zijn !
Citaat:
Dus jij als fiere jood: jullie gedrag is beledigend voor de Belgen. Religieus zijn is daarvoor geen excuus.
|
Het gedrag van 'wana-be-nigers' ,'hyppies','hooligans','x-sporters' enz is ook beledigend voor de Belgen.De manier hoe Walen Vlamingen besmeuren(omgekeerd ook) is walgelijk en ook beledigend voor Belgie.
Amai joenge,geen hand geven aan vreemde vrouwen en mensen zijn beledigd.
Het heeft geen zin om verder te discussieren,wat ik ook zal zeggen zal je iets vinden om het geloof belachelijk te maken.
Eerst zijn Joden racisten omdat ze geen niet-Joodse vrouw hand geven.
Shit er is een Jood aanwezig hier die zegt dat ze aan geen enkel vrouw geven.
Wat nu ? Allee we gaan ze een bledigende volk noemen omdat ze zich niet aan onze cultuur passen en geen handen geven aan vrouwen.
Is het zo moeilijk(dat telt voor iedereen) om een keer gewoon OK te zeggen.
Of is het een principe dat een ogelovige elke gedrag van Joden moet analyseren en slecht vinden.