Los bericht bekijken
Oud 7 oktober 2008, 20:53   #269
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Over halalvlees en vlees geslacht volgens de belgische wetten:

-------------------------------

- niemand gaat dood van een weekje vegetarisch eten
- volgens de belgische wetten moeten runderen en varkens eerst verdoofd worden middels een elektrische pin of zoiets
- volgens de islamitische religieuze voorschriften moeten de dieren gewoon met een scherp mes de keel worden overgesneden onderwijl een of andere arabische bezweringsformule roepend. ( sommige moslims met iets verstand maken geen bezwaar tegen het eerst verdoven van de te slachten dieren, wetende dat Allah de elektriciteit nog niet had geschapen toen hij de koran nederseinde).

Hindoe mensen mogen dan weer geen rundsvlees eten

Joodse mensen mogen geen varkensvlees, enkel kosher en nog zo van die dingen eten: die kunnen dus best al hun eigen potje meebrengen of ze verhongeren (tiens.... waarom werd daar nooit een probleem over gemaakt? )
------------
enfin:

maandag: kip (wordt nooit eerst verdoofd, gewoon geslacht volgens de belgische wetten), is steeds halal wegens niet verdoofd. Eventueel schalt er constant een arabische bezweringsformule door het kippenslachthuis want ik betwijfel of ze kip per kip aan Allah gaan opdragen.

dinsdag: normaal geslacht rundsvlees: wie dat vlees niet lust eet vegetarisch

woensdag : normaal geslacht varkensvlees: wie dat vlees niet lust eet vegetarisch

donderdag : terug kip

vrijdag: visdag

hewel Voorhamme?

Vraagje: wat als de bosklassen tijdens de Ramadan vallen? Ramadan verzetten? of bosklassen gewoon afschaffen? slijm slijm, kont omhoog Robert!

goed gezegd circe bravo !!!!!!!! kom je niet op in de politiek mijn stem heb je en ik kan je er nog heel veel geven zulle
shaddy is offline   Met citaat antwoorden