Los bericht bekijken
Oud 8 oktober 2008, 15:49   #64
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
"de linkse dictatuur"
Bijlange ni...
Niks linkse diktatuur...
Zolang iedere andersdenkende zijn klep houdt is er toch geen enkel probleem...
Willen die anderdenkenden ook hun gedacht zeggen? tja...dan is het onze fout niet hé dat er mensen gewond geraken als wij verplicht worden geweld te gebruiken tijdens het muilkorven van die domme domme andersdenkenden...dat is toch de logica zelf hé...

Citaat:
de "vrijheidsstrijders" daarintegen gebruiken boksbeugels en vallen meisjes aan.
Toen ik in dit verband mijn beklag deed bij mijn cel antwoorde een "kameraad":
If you can't stand the heat stay out of the kitchen...

Ik heb hem onmiddellijk aan de comsomol aangegeven en hij werd vertoten wegens reactionair...de smeerlap...

Citaat:
en nogmaals, ik wed er geld op dat de rector een klap van extreem-rechts gekregen heeft. het is wachten op duidelijkere beelden van "de charge"
Ik ook...ik heb daar zelfs geen beelden voor nodig...het is dat rechts getijsem zeg ik U dat mordicus ook zijn recht op tegensprekelijk debat denkt te moeten opeisen dat de oorzaak is...trouwens...wat deden die "demokraten" daar...ze wisten toch dat er klappen gingen vallen...kunnen zij niet lezen?...ze waren toch verwittigd...

TOCH?

Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 oktober 2008 om 15:51.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden