Discussie
:
Stem op het VB , en u zal nooit meer ziek worden !
Los bericht bekijken
16 maart 2004, 07:41
#
52
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid
Ik vind het gewoon lachwekkend.De angst bij de andere partijen zit zo diep dat hun kiezers bijna op hun jnieen smeken om niet op VB te stemmen
En de smeekbedes zullen gehoord worden maar net anders dan ze willen.Hoe meer ertegenin komen hoe meer mensen gaan inzien dat de angst van de andere misschien wel is kan komen doordat ze eindelijk beseffen dat ze gefaald hebben.Hoe meer antiblokkers en hoe meer boycotten hoe meer stemmen.Vind het echt zielig hoe ze hier staan te smeken stem aub niet op blok , blok is gevaarlijk en blok is haat en racisme.Wat is racisme echt,ik denk niet dat racisme alleen bestaat uit het verdrijven van criminelen.Racisme is ook het niet respekteren van andere hun gedachtegoed.Discrimineren doe je ook als je je eigen volk in de kou laat staan.Nog zoiets belachelijk is het terugkomen op het verleden.Als er iemand van de vld zen over overgrootvader ne moordenaar was gaan wij dat ook niet veralgemenen met de achter achter kleinkinderen.Degene die hier staan te janken om niet oblok te stemmen zijn gewoon degene die inzien dat ze verkeerd zijn maar het niet toegeven .Ze zoeken een reden om hun eigen fouten toch nog ergens goed te maken.Telaat denk ik.Maar ik heb meelij met hun want hun onmacht en ondergang zit diep en ze zullen het nog zwaar krijgen.Nu denken ze dat ze geen muizenvallen nodig hebben , normaal he de muizen liggen dood bij hen.Hun gedachtegoed komt niet meer overeen met de reden die ze hadden om dat te volgen.Ik verwijt hen niks iedereen maakt fouten in zen leven.
kweethetwelenkweethetni
Bekijk openbaar profiel
Zoek meer berichten van kweethetwelenkweethetni