Los bericht bekijken
Oud 11 oktober 2008, 15:05   #86
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Weet U,

Ik onthou vooral dat U alvast niet de persoon bent die mijn kinderlijke misvattingen over economische aangelegenheden vanuit 'persoonlijke ervaring terzake' bijstellen zal kunnen en dat U zich goed omfloerste breedsprakerige onzin welgevallen laat. U hebt daarmee in mij een nieuw adres van vertrouwen ontdekt, lang nadat U elders via equivalente stijlfiguren een minder onschadelijk discours eigen maakte.

Ik onthou tot slot dat U de these uit De Tijd dat de huidige economische crisis elk van ons 10.000 euro kost niet betwist maar dat U terzelfdertijd oordeelt dat de idee "niemand een sou wint" misgevat zou zijn. Wanneer U dit belieft kan U per kerende het wetenschappelijke beginsel toelichten dat een dergelijke contradictie verklaren kan. Ik durf er mijn volledige beleggingsportfolio onder verwedden dat U alras bij het stichtende epistel van mijn buur, mijn overbuur en mijzelf aanbelanden zal (zie daartoe #81).
Ik zou, als ik u was, een beetje oppassen met het verwedden van uw volledige beleggingsportfolio.

Dat zou u heel wat meer verlies kunnen kosten dan dat welke u inmiddels wegens blijkbaar minder doordachte belegging hebt geleden.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden