Deze draad en de andere over de rellen in Gent hebben mij ertoe doen besluiten het forum te verlaten. Ik ben helemaal gedegouteerd door wat hier allemaal geschreven is, en dan vooral door de zogenaamde verdedigers van de verdraagzaamheid. Nu wordt zelfs de ETA erbij gesleurd... Overdrijven, bochten maken, blind... jullie "linksen" zijn blind.
Een paar zaken aan de "linksen":
1. Op die filmpjes is n�*ks, maar dan ook n�*ks te zien en zijn waardeloos.
2. Het gijzelen van mensen is laf.
3. Stoer staan roepen op een veilige plek (achter de deur of met politie in de buurt) is laf.
Hoe meer ik die filmpjes bekijk, hoe meer ik de reacties van "links" hier lees, hoe meer spijtig ik het vind dat ik er niet bij was. Ik zou bijna in de gegijzelde groep hebben willen zitten hebben.
Een vraag: wat denken jullie hiermee bereikt te hebben? Behalve afkeer van jullie bende? Ik herhaal: wie het woord en de legitimiteit ontbreken, rest enkel repressie.
Aan Groentje: rapporteer gerust, maar jij bent de meest infantiele forummer die ik hier tegengekomen ben. Je kakelt als een kip zonder kop.
Tot slot: ik denk niet dat ik het moet herhalen, maar ik doe het toch voor alle zekerheid: ik ben geen sympathisant van het NSV, VB, Voorpost, noch van ALS en consoorten.
En nu ben ik weg.
|