Los bericht bekijken
Oud 13 oktober 2008, 12:47   #175
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
U kan daarvoor argumenten aanhalen. Ik heb reeds talrijke voorbeelden gegeven van racisme van het nsv, van het flirten met fascisme en van het gebruiken van geweld. http://forum.politics.be/showthread....61#post3741261 indien u dit ook bij een andere vereniging kan doen, wens ik daar uiteraard ook verder op in te gaan. Anders vrees ik dat er geen enkele vergelijking opgaat.

Laat ons duidelijk zijn. het nsv is niet het vlaams belang. het is de studentenclub die nog radicaal uit de hoek mag komen, met geweld, racsime en flirts met fascisme...
laat ons idd duidelijk zijn, ik moet niets weten van het nsv, maar dat geeft niemand het recht om ze uit te sluiten.

ik blijf er bij dat het nog altijd aan een rechter is om hun eventueel te verbieden of er voor te zorgen dat ze niet in debat kunnen gaan. en om eerlijk te zijn, ik heb liever dat zulke verenigingen niet verboden worden, zo weet je ten minste wat ze zeggen en kan je ze, met het woord, bestrijden.