Los bericht bekijken
Oud 16 maart 2004, 17:34   #7
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Hoeveel kost zo'n tripje Thailand?

Niet dat ik geinteresseerd ben om naar ginder te gaan. Maar gewoon om eens een kleine berekening te maken van wie eigenlijk naar Thailand kan gaan feesten, zonder een lening te hebben daarvoor.

En Neruda, die hypothetische "1.5 miljoen Belgische mannen" die jaarlijks een weekje Thailand doen, zijn dat Gastarbeiders? of zijn dat Gasten([size=2]bepaalde culturen voeren gastvrijheid zo hoog in het vaandel dat het aanbieden van dochters zelfs normaal kan zijn[/size])Of zelfs een manier om veel geld in omloop te brengen in een opkomende papieren tijger?Blijven die daar, op kosten van de sociale zekerheid?Of om een laagbetaald baantje te zoeken?

Citaat:
'Het kinderprostitutieprobleem is hier ernstiger dan ooit', vertelt Michael Picharn, een redemptorist die werkt met straatkinderen in Pattaya, Thailand. 'Elk jaar zien wij rond oktober -het begin van het toeristisch seizoen- een trek van jonge straatkinderen van de hoofdstad Bangkok naar Pattaya
Ik heb de indruk dat prostitutie in dit geval(meestal) niet gelijk staat aan verkrachting. Niet dat ik het goedkeur, prostitutie van/met minderjarigen.Maar een handelstransactie behelzende lichamelijke contacten tussen 2 volwassenen op volledig vrijwillige basis,daar zie ik geen probleem in.
Ik zie toch een enorm verschil tussen een aanranding van een meisje die geen prostituee is, noch ertoe gedwongen word door een 3de partij(pooier genaamd), en een 13 jarige(M/V) die de keuze heeft tussen een pijnlijk lichaam, of de hongerdood.

Je bent even erg in het verspreiden van desinformatie en blatante leugens als een doorsnee politicus.

Ja er zijn pervertelingen die ginder hun ding gaan doen.Daarentegenover, met genoeg geld, en dat snuifje macht, kan je lokaal talent laten aanrukken, waarvan je 95% zeker kan zijn dat hij/zij geen SOA heeft.Dat het lokale talent tegensparteld, of compleet gedrogeerd is([size=2]of zoals bewezen is, het ook vrijwillig wil doen- kijk maar naar de aanklacht tegen DiRupo-)[/size] dat is natuurlijk van geen tel.

Iemand nog een zaakje Dutroux, een telefoontje van Nihoul, of een roos balletje?