Los bericht bekijken
Oud 16 maart 2004, 17:55   #2
lvp
Vreemdeling

Standaard

De beelden op Terzake waren inderdaad veelzeggend,
over een partijprogramma wordt niet gestemd, een brave oudere dame wist zelfs nog niet eens dat dit de gewoonte was binnen democratische partijen; een andere vrouw haastte zich om haar man erbij te halen die dan ging beweren dat er een consensus was binne het VB omtrent het programma.
Merkwaardig dat de eerste vrouw niets wist van deze consensus en de tweede vrouw zelf niet capabel was om haar punt duidelijk te maken...
Maar ach... Dat is de fout van de media! Het programma WitZwart ken ik persoonlijk niet maar algauw bleek dat de ware naam ZwartWit moest zijn en toen ging er bij mij een belletje rinkelen. Was dat niet een op sensatiebelust praatprogramma dat een open forum gaf aan de gewone VB'er. Treurt er iemand buiten het VB over het verlies van dit programma???
Het feit dat het VB dit soort laag bij de grondse programma's verkiest boven de zevende dag (FDW) illustreert de onmacht van het VB om op een degelijke manier aan echt constructief oppositiewerk te verrichten. Het goedkoop hakken op de anderen blijft de voornaamste bron van zielenwinst voor het VB. Dit hakken op de ander moet dan maar gecompenseerd worden door slogans als "eigen volk eerst" en "baas in eigen straat" . De leden moeten dit gewoon zo hard mogelijk meekelen en de conferentie zit er op.
Ledeninspraak, heb ik in deze reportage niet gezien...
Alternatieve oplossingen heb ik in deze reportage niet gehoord...
Leden die echt iets konden vertellen over de campagne van het VB 2004 heb ik helaas niet gehoord.
Enkel eigen volk eerst (tot in vervelens toe)

PS ik heb echt mijn best gedaan, heb zelfs naar de herhalingen gekeken en zelfs toen nog steeds dezelfde populistische indoctrinatie....

EERST DE MENSEN NIET DE WINSTEN!!!
STEM PVDA+

1, recht op brugpensioen op 55 MET aanwerving van jongere
2, goedkopere geneesmiddelen en een goedkopere ziekteverzekering
3, vermogensbelasting van 1% op alle fortuinen boven de 500 000euro.
lvp is offline