Los bericht bekijken
Oud 13 oktober 2008, 16:33   #7
jodewa
Lokaal Raadslid

Standaard alles kan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv Bekijk bericht
Dit bericht is complete nonsens!
Is gepost door ofwel een a) simpele ziel die zich dit heeft laten wijsmaken en het misschien zelf nog geloofd b) door iemand met slechte bedoelingen die een bepaalde bevolkingsgroep in discirdiet wil brengen en daarvoor het laagste van het laagste niet schuwt

Opstarter stelt dat deze mensen 'VASTGOED AANKOPEN IN BELGIE EN DIT VERHUREN AAN BELGEN'....
Dit is onmogelijk! Omdat men geen sociale woning kan betrekken wanneer men eigenaar is van vastgoed!!! En geloof me, ze komen hier zeer snel achter....

Bewijs: dit bericht is pure stemmingmakerij!!

bron: http://www.slrb.irisnet.be/slrb/NL/3/2.htm
Om een aanvraag voor een sociale woning te kunnen indienen, mag geen enkel gezinslid volle eigenaar, erfpachter of vruchtgebruiker van een onroerend goed zijn.
Die mensen kennen elk achterpoortje.
Ze leven hier in kuddes bijeen en zullen zeker de poortjes kennen om dit waar te maken.
En het strafste van al :
ze halen ook nog eens wekelijks voedselpakketten van een lokale hulporganisatie die ze gratis uitdeeld aan de "4e wereld" binnen onze stad ( en die door velen evenvers worden doorverkocht om cigarettes en drank te kunnen kopen, zelf al gezien )
Dus bespaar mij de zever van stemmenmakerij.
De dame die me dit toevertrouwde kan mij de waarheid bewijzen.
Ik ben nu reeds Anti -politiek door al die kotsmisselijke praktijken. Het enige wat ik wil is kordaat en eerlijk optreden en de politieker die zich daarvoor engageerd heeft mijn stem.
jodewa is offline   Met citaat antwoorden