Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field
Gij zijt hier niet op kifkif, A.
Hetgeen ge blijkbaar goed beseft, want op kifkif zoudt gij de eerste geweest zijn om sneren naar de moderatie met strafpunten te belonen.
Trouwens, ik zou maar niet uit de hoogte doen over de moderatie hier.
GIJ hebt het kifkif forum onder uw wacht laten vollopen met anti-westerse, anti-katholieke, en anti-semitische smeerlapperij dat het niet mooi meer was, ZO erg dat ge het hele zootje hebt moeten wegsmijten omdat de schellen zelfs van de ogen van uw naieve subsidieerders vielen.
Goed gedaan, A.
Ga nu een paar internationales zingen en Uzelve bevredigen met een Che poster.
|
Net zoals hier hadden we op het Kif Kif forum een subforum voor opmerkingen aan de moderatie. Net zoals hier was het de bedoeling dat enkel in dat subforum opmerkingen aan de moderatie geplaatst zouden worden. Net zoals hier ging het er daar niet altijd even fijnzinnig aan toe. Dit zou als een fijnzinnige opmerking gegolden hebben op het Kif Kif forum.
Ik denk trouwens dat net zoals op het Kif Kif forum de moderatie het hier ook niet zou pikken als een klein groepje mensen in elk ander subforum om de haverklap met hen in de clinch zou willen gaan en op die manier de ene na de andere discussie verkloten voor de andere gebruikers.
Maar soit, ik ben al lang over het Kif Kif forum heen, blijkbaar geldt dat niet voor iedereen. (Wist u trouwens dat ze er een nieuw aankondigen op hun vernieuwde website).
Voor de rest valt het me hoe langer hoe meer op dat de moderatie hier krek dezelfde kritieken krijgt als op het Kif Kif forum en heb ik al een paar keer gezegd dat ik vond dat ze goed bezig waren. Wat ook gemeend was. Maar als ik kritiek heb zeg ik het ook. En daarbij kan ik me er echt niks van aantrekken dat er hier een gefrustreerde pipo geregistreerd is met zijn zoveelste dubbelnick die het nog steeds niet kan verkroppen dat op een ander forum niet zo makkelijk wegkwam met zijn gezwets.
Ik zou hierbij nog een warme oproep willen plaatsen voor al de andere nostalgici: u kunt me altijd een PB sturen om herinneringen aan het Kif Kif forum op te halen
Ik stel trouwens vast dat u blijkbaar een probleem heeft met de vrijheid van meningsuiting...