Los bericht bekijken
Oud 16 maart 2004, 19:17   #52
Paranoid
Vreemdeling

Paranoid's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Paranoid
Standaard

Inderdaad vrij lastig. Langs de andere kant toch ergens goed

Geen voorbarige conclusies, ik antwoord wel op (bijna) alles, geduld.

Citaat:
Nu mag u mij eens vertellen wat er in godsnaam verkeerd is aan een degelijke camerabewaking in probleembuurten ter ondersteuning van het politiekorps.
Het lijkt in ieder geval logischer dan de redenering van "helikopters in te schakelen voor het vangen van handtasdieven..".
Maar wat definiëren jullie als "probleembuurten?" de buurt van het station, het kiel, borgerokko? (=buurten in antwerpen, waar de grootste concentratie allochtonen zich vertoeven, ter info) Daar zijn we weer gestrand bij de racistische neiging, maar goed.

(even tussen haakjes: ik draag geen das, ben een meisje , dus hoef dat niet recht te trekken als ik er voorbij zo'n ding zou lopen)
constante camerabewaking, akelig toch? Als brave burger voel je je constant geviseerd, je kan niet buitengaan of je staat op video, geen leuke gedachte. Als crimineel slaag je toch lekker even dat ding kapot en hij doet zen zin weer, alleen wat meer kosten voor de overheid om er een nieuwe te zetten elke week. Flitspalen worden toch ook constant vernield en in brand gestoken, die camera's zeker evenveel.
sterkere controle op illegaal wapenbezit en de bereikbaarheid van wapens minimaliseren is te moeilijk? dan zetten we wat camera's.
Paranoid is offline