Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ahmes
Dhimmi bestaat niet, er zijn dhimmi's en er is geen dhimmistatuut maar statuten. Ik heb geen zin in ruzie.
|
Citaat:
Niet-moslims en islamstaat betalen helemaal geen zakat voor geld of eigendom, ze betalen een zeer kleine percentage en dus iets symbolisch om aan te tonen dat men de rechtsstaat respecteert en geen oorlog tegen de islam verklaart. Vrouwen of niet-werkende mannen en mannen die nog niet volwassen zijn, betalen helemaal niets.
|
De Yizyahtaks, die VOLGENS UW KORANNEKE in alle nederigheid door de kaffers moet betaald worden, is helemaal geen "klein percentage". en neen ze betalen geen zakat, maar ze krijgen ook geen uitkeringen, ook niet als ze yizyah betalen.
Citaat:
Die zeer kleine percentage van Jizya gaat naar Bayt al-mal en deze Bayt al-mal (RSZ in België na de hervorming van 1944-1945) is voor alle bewoners van islamstaat en dus zowel de moslims als niet-moslims.
|
waar staat dat? en sinds wanneer zijn we islamstaat Belgique?
Citaat:
Zoals ik in mijn eerste bericht schreef, Europa is na de confrontatie met de islam tijdens kruistochten, Spaanse inquisitie en napoleon tochten in veel gezichten islamitisch, en het is niet zomaar voor niets dat Maurits Berger dit zei:
,,Nederland is de perfecte islamstaat''"
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...sl22052003_013
|
jaja, en Berger kan het weten! Hij vond ook dat ons rechtsstelsel voor 99% overeenkwam met de sharia!
Dat moesten ze tegen mijn gescheiden moeder, de tweede vrouw van mijn ondertussen overleden vader en mijn broer die de helft van de erfenis met mij moest delen eens proberen aan het verstand te brengen!