Los bericht bekijken
Oud 16 oktober 2008, 00:13   #75
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan22 Bekijk bericht
@freespirit:... weeral een topic opgestart ivm volvassen mannen en kinderen
Heb jij wat dan met volwassen mannen en kinderen? Eerst ging je topic over naakte kinderen samen onder de douches met sportbegeleiders en nu gaat je topic weer om meer "meesters" in de jongensklas te krijgen...

Dit ruikt naar onraad
Op zulke lage en laffe aantijgingen zou ik eigenlijk niet eens mogen reageren, maar ik kan het niet laten. U uit hier zware ongefundeerde beschuldigingen en begaat in feite laster en eerroof jegens mijn persoon.

Ik weet niet wat dat bewuste topic hier nog komt terugkijken, het heeft hier niets maar dan ook niets mee te maken. En zoals je het schrijft in je zin lijkt het alsof ik destijds heb gepleit voor sportbegeleiders (correctie, het waren jeugdanimatoren) samen naakt onder de douche te zetten met kindertjes, wat totaal niet het geval was. Leer onthouden en lees deze posts desnoods nog eens na, leer nuanceren. Maar ja, ik kan van een eencellige garnaal toch niet verwachten dat hij op de bal speelt en niet op de man ?

Zielig ... ik denk dat je een beetje ziek bent, in die ene hersencel die nog rest. Gelukkig bestaan er goede psychiaters in ons landje !

Laatst gewijzigd door freespirit : 16 oktober 2008 om 00:19.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden