Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Chill Effect
Wilt ge het zo doen.
straf ,
geeft ge de oneerlijke praktijken al toe !!!
hebt u dan geen harde bewijzen die ge ligt te verkondigen ?
Als je toch graag met artikeltjes showt, dan wens ik je veel succes in de rechtbank.
zie uitspraak 14/5/2001 arbeidshof in gent
bestaat een vakbond wel , juridisch gezien ?
bewijs eens.............
Hoe komt het dat iemand met zoveel grote woorden in feite nergens staat?
schuld van de vakbond en het vlaams blok
Deel uw kennis ipv ze in het uitstalraam te plaatsen. 
|
zal u direct mijn kennis meedelen ,
het vakbondsfabeltje van de dag ;
dankzij de vakbond , zwemmen er vissen in de zee !
----------------
wanneer is er eens een politieker , die weet wat een vakbond is
en die een degelijk voorstel kan hard maken zodat er een einde komt aan die bedriegelijke praktijken waarvan miljoenen mensen het slachtoffer zijn
en vertel mij eens ,
waarom de werkgevers wel over een werkgeversorganisatie mogen beschikken met rechtspersoonlijkheid en burgerlijk aansprakelijk bij wet geregeld
en waarom mogen werknemers niet over een werknemersorganisatie beschikken met rechtspersoonlijkheid en burgerlijk aansprakelijk
-artikel 4 cao-wet geeft hun de mogelijkheid voor een hoedanigheid maar verplicht ze niets
-art.728 ger.w. bied hun een mogelijkheid tot vertegenwoordiging maar verplicht ze niets .............enz.................
en ieder vind dit maar normaal ,
een vakbond die een cao ondertekend , die belast ons met verplichtingen zonder zelfs iets verplicht te zijn .
hetzelfde zou zijn dat ik voor jou een overeenkomst onderteken voor de aankoop van een auto zonder dat ik iets ten laste kan gelegd worden en jij verplicht word die overeenkomst na te leven zonder dat je zelfs enige inspraak inzake de keuze van auto noch de kleur hebt .