Discussie: holebi-adoptie
Los bericht bekijken
Oud 16 oktober 2008, 13:18   #8
manuel
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 september 2002
Berichten: 342
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentje Bekijk bericht
Ik stel mij hier wel ernstige vragen bij.
Los van het feit dat het kind hiermee vast gepest gaat worden op school, vind ik persoonlijk dat een mannelijke en vrouwelijke invloed in een opvoeding nodig is.
Er zijn nu eenmaal aspecten in een opvoeding die beter opgevangen worden door mannen en andere door vrouwen.
'k Zal nu vast vanalles naar m'n kop geslingert krijgen dat dat door 2 mannen of vrouwen ook kan, dus ik zal een kort voorbeeldje geven.
Mocht ik nu bij mijn opvoeding 2 mama's gehad hebben en zou een probleempje hebben waar ik heel genant over ben, bijvoorbeeld iets aan de penis of teelballen, zou ik daar persoonlijk liever bij m'n vader voor zijn.
Dat zou dan niet kunnen.
Omgekeerd is het ook zo, een man kan nooit zo goed begrijpen wat het moet zijn voor hun dochter die de eerste maal haar maandstonden krijgt.
Er zijn zo veel van die dingetjes die me doen besluiten dat een traditioneel koppel beter is voor het kind.
Waarbij dan uiteindelijk moet worden geconcludeerd, dat meisjes het best door vooral vrouwen opgevoed worden, en jongens door vooral mannen. Want bij meisjes moet dan de vrouwelijke invloed toch primeren, en bij jongens de mannelijke ?
Als we zo verder gaan, moeten we eigenlijk besluiten dat meisjes die opgroeien bij een lesbisch koppel dus zeer goed af zijn ?

En van dat 'gepest' worden, jongens toch... Daar ligt het probleem toch niet bij de holebi-ouders, of bij het kind maar bij de kortzichtigheid van de pesters ?
manuel is offline   Met citaat antwoorden