Nu het tegenwoord van de vrouwen.

Als jullie mannen denken dat dat spel tuusen je benen driemaal per week aan zen trekken moet komen, trek er dan zelf aan.

gaan we ergens heen en je zegt dat je me mooi vind , weet dat ik er geen ballen van geloof.

Koop me geen geschenk voor moederdag verjaardag of trouwdag, ik koop dat liever zelf dan weet ik dat het geen kat in de zak is of van een zak.

Als we je gelijk geven weet dan dat het niet is omdat je gelijk hebt maar omdat we betere dingen te doen hebben dan met een mannelijk individu in discussie te gaan.

Wees er zeker van dat we je niet vragen om mee te gaan winkelen omdat we zo graag je mening horen.Nee we hebben een ezel nodig om de zakken te dragen.

Vraag je of er iets is en we zeggen nee,weet dan dat er wel iets is maar dat het je geen ballen aangaat.

Wordt je gevraagd om iets te doen is dat niet omdat we het zelf niet kunnen,maar gewoon omdat we ons er tegoed voor voelen.leg je erbij neer en onderga je lot.

Ben je gehuwd en wil je vrouw geen kinderen is dat niet omdat ze tegen kinderen is.Waarschijnlijk wil ze er wel maar niet van jou.Kwestie meerdere natuurrampen te voorkomen.

Als een vrouw zegt ik hou van jou bedoeld ze wel je pree maar ja dat had je nog niet door zeker.

Die ronding ter hoogte van je buik is waarschijnlijk geen vorm maar een afdak voor een werkloze dwerg.

Zijn we stilzwijgend is dat gewoon omdat we je niks te vertellen hebben,niet omdat we kwaad zijn.We willen gewoon af en toe die ene hersencel van jou al eens rust gunnen.

Ben je ziek doe dan niet of je op sterven ligt we weten dat onkruid niet vergaat dus je zal nog wel blijven leven.

Willen we niet zoenen is het niet omdat we een andere hebben maar omdat je uit je bek stinkt.

Nu kan je dit verwerken en als je ermee klaar bent binnen een jaar of vijf kan ik de volgende reeks op je aftsuren.