Los bericht bekijken
Oud 17 oktober 2008, 12:01   #61
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Maximus Bekijk bericht
Man man man, waar blijft men het uithalen! Indien jullie argumenten tegen de getuigen van Jehovah even gefundeerd zijn als jullie argumenten pro-evolutie dan is evolutie niet waar.
Kinderen worden niet bang gemaakt met helse straffen aangezien de getuigen dit niet onderwijzen en zeker niet geloven!
De getuigen werden door de nazi's net als de joden vergast.
Ik vraag me trouwens af waar in gans deze discussie de betrouwbare bronvermelding blijft?
Ik ken een Jehova-getuige, was een van mijn beste vriendinnen op de middelbare school. Eerst snapte ik niet echt wat zij tegen feestjes en gezelligheid had, of daten. Ik had zeer de indruk dat ze wel wilde, maar dat het gewoon niet mocht- niet van haar God, maar van haar gestoorde ouders. Tijdens biologielessen, toen evolutie werd besproken, zei ze tegen mij dat ze het onzin vond; rechtstreeks tegen het feit ingaand dat het al min of meer bewezen is, in contrast tot haar onbewezen, bijgelovige geloof. Ik denk dat zij zich uiteindelijk wel los weet te wrikken uit deze sekte, maar dan zal ze de prijs van vervreemding van haar familie moeten betalen. Als ze met haar familie wil blijven omgaan, zal ze uitgehuwelijkt worden, en haar leven lang in dezelfde religieuze gevangenis blijven steken.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden