Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
azo ingewikkeld!
ik wil wel akkoord gaan met je trendkiem en trendzaad toestanden hoor, maar ik vrees dus wel dat het er al voorbij is.
Ik volg namelijk al een jaar of vijf ook de nederlandse kranten en daarin lees ik regelmatig dat er ernstige incidenten zijn van allochtonen tegenover homosexuelen. Het is dan ook belangrijk om dan tevens de commentaren te lezen naar aanleiding van zulke incidenten en daaruit blijkt dan weldegelijk dat het niet om alleenstaande feiten gaat.
Vooral in Amsterdam waar men er ooit prat op ging om zowat het Mekka van homosexuelen te zijn moet nu toch toegeven dat dit ondertussen helemaal niet meer het geval is.
|
Zijn er geen ernstige incidenten van autochtonen tegenover homoseksuelen meer? Goed dan, gelukkig zou ik zeggen.
Doen de heteroseksuele autochtonen genoeg om de holebi's die met hen een 'samenleving' delen dezelfde rechten (o.a. op bescherming tegen agressie) te geven als ze zelf genieten? Indien ja, des te beter.
Wat doen we dan nù met de aanstokers van haat en de daders van de gepleegde feiten?
En met onze eigen waarden & normen betreffende rechtvaardigheid, vrije meningsuiting, ... ?