Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS
Flauwekul om Aboutaleb dat Marokkaanse lintje te verwijten. Maar we zullen zien. Binnen een jaar weten we waar de reis naar toe gaat. Heel Nederland staat over zijn schouder mee te gluren, maar de man is nog niet eens in dienst.
Net zoals de NL belastingdienst alreeds een aanslag stuurt naar een winnaar van een loterij terwijl de man het geld nog niet eens gezien heeft.
Geef hem een proefperiode van een half jaar. En oordeel dan. Maar niet nu. Op die manier zou je morgen half België kunnen ontslaan.
|
Ik verwijt de mens niks.
Als de koning van Marokko mij morgen een lintje aanbiedt, kan ik daar ook niks aan doen.
Gezien de juridische gevolgen van zijn marokkaanse nationaliteit én de mogelijke druk die er via die weg k�*n (en m.i. ZAL wordne uitgeoefend - als je de koning bezig hoorde over zijn onderdanen, dan weet je genoeg, recent nog die politieagent die als spion werkte en bijgevolg de commentaren van andere allochtone politici dat ze STANDAARD worden benaderd) dan weet je genoeg. Die mens kan niet vrij handelen in zo'n functie. Ook niet als hij het zelf zou wensen.
Gedenk even hoe de internationale (inclusief
arabische) havenlobby gaat reageren...