ik wil ook niet zomaar de kinderen hun mama afnemen, wil ze die miserie besparen, weet ook wel dat ze goed zijn bij haar familie, en zo co ouderschap gaat goed, ofjah dacht ik, ik was op school, daar had ze gezegt dat ik haar sloeg enz enz, en ze mochten geen papiertjes aan mij meegeven, zelfs van oudercontact had ze verzwegen voor mij, directriece had me persoonlijk opgebelt waarom ik nog geen uur had afgesproken enz, wel zelf was ze niet geweest! ik zie enkel haar "verklikke" een oplossing om eens haar terug te hebben, we zijn hier heel gelukkig, maar elke dag hoor ik meer en meer met hoe ze mij heeft en vind het genoeg geweest!!ze maakt het mij zo moeilijk! mijn nieuwe vriendin en ik willen trouwen, ze was zwanger van onse eerste pruts samen, en had een geboorte kaartje gemaakt samen met mijn andere kinderen zo hun naampjes enz erop, plots kreeg ik het terug in de bus, mijn ex had het helemaal beklad enz enz pf weegt ook zwaar door op ons, we zijn het beu dat ze altijd weg komt met alles!!
|