Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
OK, oplossing gevonden. Ze zijn "vervreemd van hun thuisland" he?
Belgische nationaliteit bij de geboorte en geen complimenten meer.
Gesubsidieerde moskeeën? Forget it. Dit is geen moslimland en zal het nooit worden. Wilt ge alle dagen met uw gat omhoog liggen, doe dat dan maar in de achterkeuken. Heb ik niks op tegen. Geen "speciallekes" ook in de immigratiereglementeringen voor allochtonen, want er zijn hier geen allochtonen meer vanaf de tweede generatie. Simple, but effective.
En wie het dan allemaal nog niet ziet zitten... trekt zijn conclusies maar en geeft maar toe aan z'n heimwee naar het woestijnzand.
En als "ze" de migranten willen buiten sjotten, dan zullen ze dat ook doen. Of gij u daar nu op de sporen gaat leggen of niet... dat zal niet veel uitmaken. By the way... heeft Zwitserland niet ooit zoiets gedaan? Effe checken toch.
|
Citaat:
Belgische nationaliteit bij de geboorte
|
Daar kan ik inkomen, maar waar blijf je dan met je (humoristisch bedoelde (neem ik aan)"dit is mijn grond"
Citaat:
Gesubsidieerde moskeeën? Forget it. Dit is geen moslimland en zal het nooit worden.
|
beter voorstel: geen gesubsidiëerde godsdienst meer, kort en bondig.
Verder moet je de koran eens lezen, die staat dichter bij de bijbel dan je schijnbaar vermoedt (met ariaanse bijdragen, d�*t wel..)

De bijbel werd wel veel zorgvuldiger herschreven in 't begin, naar de wensen van verschillende pausen.
Citaat:
En als "ze" de migranten willen buiten sjotten, dan zullen ze dat ook doen. Of gij u daar nu op de sporen gaat leggen of niet... dat zal niet veel uitmaken. By the way... heeft Zwitserland niet ooit zoiets gedaan? Effe checken toch.
|
Dan zullen "ze"wel voor vreemde verrassingen komen te staan want "ze" zitten in de minderheid
Jij verwijst naar Zwitserland,
mij doet het taaltje van die mensen meer denken aan "Radio Mille Collines" of aan ene Adolf H.