Los bericht bekijken
Oud 17 maart 2004, 16:07   #167
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
Mijn familie woont hier minstens al 460 jaar onafgebroken. Christenen... (tiens, nu ik eraan denk misschien trok mijn overoveroverover...grootvader nog wel op richting Jerusalem?) Ik denk dat dit wel enige claim kan doen gelden wat het "autochtoon-zijn" betreft...

En de islam is NIET het probleem. Wel de manier waarop die islam ons ongevraagd door de strot wordt geknepen. Wel het feit dat aan onze belastingbetalers wordt gevraagd om de islam hier te financieren. Wel het feit dat allochtonen nog altijd allochtonen zijn omdat ze zich als allochtonen gedragen. Als ge u gedraagt als een migrant, dan zult ge behandeld worden als een migrant. Logisch toch? En kom alsjeblieft niet zeveren over "kansarmoede" en zo... Les nummer 1 : Kansen maak je zelf; NIEMAND komt u die in de schoot gooien. Dus medelijden met die "kansarme" jongeren die van geen hout pijlen weten snijden heb ik NIET!
Citaat:
Mijn familie woont hier minstens al 460 jaar onafgebroken. Christenen... (tiens, nu ik eraan denk misschien trok mijn overoveroverover...grootvader nog wel op richting Jerusalem?) Ik denk dat dit wel enige claim kan doen gelden wat het "autochtoon-zijn" betreft...
En van waar haal je het idee dat 460 jaar voldoende zijn Heeft jouw god daar een criterium voor vastgelegd? Ben je zeker dat het geen 46 dagen of 4600 jaar zijn die ZIJ wil??
En wat heeft hun godsdienst er in hemelsnaam mee te maken
Dat christendom van jou, is dat een bewijs van goed gedrag en zeden
Citaat:
the black knight -- Guy de Vexille -- who brutally slaughtered his father.
http://www.abnormalbooks.com/pg/bernardcornwell.html
En wat ging je achterover........grootvader dan wel uitspoken in Palestina? Roven, plunderen, brandstichten en verkrachten, en passant Constantinopel aanvallen met hetelfde doel, en maar hopen die goudmijnen van koning Salomon en van koning Midas te vinden

Citaat:
En de islam is NIET het probleem. Wel de manier waarop die islam ons ongevraagd door de strot wordt geknepen. Wel het feit dat aan onze belastingbetalers wordt gevraagd om de islam hier te financieren.
Ik betaal al heel mijn leven voor godsdiensten waar ik niets mee te maken heb, zoals de RKK(niet veel meer aanhangers op dit ogenblik, maar nogal wat duurder dan de islam!) Die wordt me dus even goed ongevraagd door de strot geduwd.
Niemand vraagt je je te bekeren, toch?

Citaat:
medelijden met die "kansarme" jongeren die van geen hout pijlen weten snijden heb ik NIET!
Tiens, ik wist niet dat d�*t de leer van Christus was
Er staat wel ergens "Help Uzelve", maar is dat geen leidraad voor het kloosterleven Ik dacht dat we d�*t stadium al een tijdje voorbij waren
filosoof is offline   Met citaat antwoorden