Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diederik v.d Elzas
En u denkt dat zulks bij ons niet voorkomt?? Ik heb zelfs weet van Marokkanen die nooit in België hebben gewoond, maar toch uitkeringen toegestuurd krijgen in the fuckin' Rif in het kader van de wetten op de gezinsheriniging. Ik ken opa Ali's en oma Fatima's die alleen naar België komen om een nieuwe plastieken heup te laten zetten, revalideren en parasiteren om daarna met de noorderzon richting Tanger te vluchten.
De Albanese kuisvrouw die door mijn ouders met dienstencheques werd betaald, heeft nooit een werk- of verblijfsvergunning gehad en toch werkt zij al maanden via de reguliere weg (werkwinkels etc...) bij wel 15 gezinnen hier in de regio. Haar man heeft(zal) nooit gewerkt en is bovendien fysiek en psychisch zwaar ziek en zit meer in de psychiatrie dan ergens anders. Allemaal op kosten van de Belsjieke staat. De Albanese heeft inmiddels een sociale woning gekregen, een rijbewijs voor een symbolische euro en vraagt steeds aan de mensen bij wie ze poetst om het in het zwart te doen ipv. met dienstencheques, want "isj bieter fer mej"... Wraakroepend allemaal.
Pfff, ik kan hier duizend en één verhaaltjes uit de doeken doen over manifest misbruik en oplichterij...
Eén ding is me inmiddels zéér duidelijk: dit blijft niet meer blijven duren. 1 groep zal uiteindelijk het onderspit delven en dat zullen de Vlamingen zijn, omdat wij immers graag over ons heen laten walsen. Vergeet de multikul-eenheidsworst want die komt er nooit. De kans dat de Sharia ook in België voet aan grond krijgt is veel groter.
De linkse losers die zichzelf nog steeds liever verloochenen dan de waarheid onder ogen te zien, zijn obscene judassen van planeet Utopia.
|
achtung,
naturlich herr,
concentrazion und deportazion dan ?
daar hebben sommigen wel ervaring mee, he?
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
Laatst gewijzigd door goodwill : 20 oktober 2008 om 09:58.
|