Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben
In het laatste nieuws zie ik staan dat Haider in een homobar gesignaleerd is voor het ongeluk. Geen discussie aub, ik vind dan ook dat het zijn goed recht was. Met een halve fles vodka gaan rijden wat minder...
Evenwel uiterst interessant voor een politicus binnen het rechtse spectrum. ik herinner mij zowaar een Pim Fortuyn die ook niet direct met een links-intelectueel programma aankwam. Ik herinner mij ook een gerespecteerd schrijver Gerard Reve die relatief bekend stond voor zijn conservatisme.
Ik roep de gehele maatschappij dan ook op om nogmaals te pogen de verbinding links-rechts los te koppelen aan seksualiteit en meteen ook ras en religie.
Voor velen is een homoseksuele palestijnse vrouw nog steeds een communiste. Een heteroseksuele Duitse man zal eerder een fascist zijn enz...
Maar zo zie je maar.
|
Ik vind ook dat het zijn goed recht was. Met een halve fles vodka gaan rijden aan 170 of 180 in de mist...
Dan zou ik alle begrip opbrengen indien hij was blijven slapen bij een daar opgepikte onbekende (of meerdere, waarom niet)