Graffiti - Vandalisme
Nergens ter wereld heb ik een stad gezien van het graffiti-vandalisme zo veel voorkomt als Brussel. Zelfs de meest toeristische plekjes in de hoofdstand zijn vergeven van allerhande tags en andere graffiti -`kunsten`.
Waarom doet men hier niets aan ????
Ik ben pas verhuisd naar Sint Lambrechts Woluwe, en woon in een van de betere wijken (Marcel Thirylaan), met vooral erg nieuwe apartementsgebouwen en ultra moderne kantoorgebouwen.. dit weekend heeft ook hier de graffititerreur toegeslagen en is de hele zijkant van mijn apartementsgebouw plus tal van prachtige kantoorgebouwen en prooi gevallen van die rottigheid.
Ik heb als goeie burger onmiddelijk de politie ingelicht en die kwamen onmiddelijk ter plaatse met 2 patrouillewagens. Ze vertelden me dat de pakkans redelijk hoog ligt, dat het vrijwel zeker om noordafrikanen gaat, en dat ze dan wsl veroordeeld zullen worden tot het betalen van 50.000EUR boete, maar dat ze dat wellicht toch niet zullen/kunnen betalen en NOOIT opgesloten zullen worden.
De politiemensen waren hierdoor ook zichtbaar gefrustreerd.
Waar is dit klotegerecht in godsnaam mee bezig ??????? Ik heb een strafblad omdat ik over een witte lijn ben gereden en dat krapuul kan hier verdomme alles kapothelpen en krijgt niks niemendal van straf ???
Ik heb nu een camera geinstalleerd en zal het nie nalaten die rotzakken op hun lelijke smoelen te slaan als ik ze nog eens bezig zie.
|