Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2008, 21:20   #1206
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Wat mij vooral opvalt is dat het VB geen klacht neerlegt tegen Verstrepen voor wat betreft die Nazi-liederen. Als reactie zegt Dewinter dat "hij zich niet geroepen voelt daartegen te reageren........" Anders gezegd, hij ontkent het dus ook niet, gewoonweg omdat hij weet dat Verstrepen daar niet over liegt. Persoonlijk vind ik die aantijgening nochtans zwaarder wegen dan die eventuele relatie tussen Morel en Van Hecke. Wie kan het wat schelen of Van Hecke al dan niet op Morel heeft gezeten ?? Mij alleszins niet. Ik zou als politicus, wel zeer zwaar tillen indien men mij sympathieën voor een pervers regime als het Nazisme zou toedichten.
Feit is, het VB dient daar geen klacht tegen in, sterker nog, het VB durft geen klacht daar tegen neerleggen, want het zou maar eens moeten tegenzitten dat ergens een geluids- en of beeldbanje naar de oppervlakte komt...........................En dan staat Dewinter en hele VB in hun onderbroek, natuurlijk.
Ach Piet, al dertig jaar wordt tegen het VB niets anders geroepen als nazi. Hadden ze dan al 100.000 maal klacht moeten neerleggen?

Als er bandjes bestonden stonden die allang op het net en riep links in koor:

Nazi!

Goede poging Piet maar uw wensdromen komen helaas niet uit.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden