Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2008, 21:59   #139
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
1 Ik wil graag lezen wat er staat.

Leg het dan tenminste uit. Als je iets anders bedoelde, vertel het dan.

2 Kan je uitleggen wat je bedoeld? Ik wil niet nogmaals verkeerd lezen.

3 De huidige wetten toepassen is al meer dan voldoende.
Je loopt al een gans topic te zagen over strafbare feiten die door de B&H organisatie zouden gepleegd worden. Ten eerste zijn op die beelden van Kuban geen strafbare feiten te zien noch te horen. Tenslotte is men in dit land nog immer vrij om bepaalde zaken binnenshuis (want dit zijn trouwens privé feesten) te scanderen. Ik heb op die beelden trouwens geen enkele negationistische zin gehoord. Er worden geen verboden wapens noch drugs verhandeld. Men valt niemand lastig (en al zeker niet in Diksmuide want wie de Ijzerhoeve weet liggen, weet dat daar geen kat in de verste versten rondom woont), er is voor zover ik weet nog geen enkele dode gevallen op zo'n feest en de algemene teneur is dat zaaluitbaters liever B&H over de vloer hebben dan de gemiddelde jeugdvereniging voor het simpele feit dat alles altijd correct wordt georganiseerd, er nooit problemen zijn, de betaling stipt verloopt en men doorgaans de zaal en omgeving properder achterlaat dan dat men ze had aangetroffen.
Geloof me vrij, ga eens in de Overpoort in Gent, de oude Markt in Leuven of de uitgaansbuurt van Antwerpen eens een nachtje verzetten en je zal daar al heeeeeeel wat ergere dingen zien en meemaken. In sommige zaken vliegt de drugs je om de oren. Moest men die 150 arme sukkelaars die dankzij het AFF vorige zaterdag daar in de kou moesten wat stompzinnige controles uitvoeren in plaats van in hun zetel bij moeder de vrouw te liggen eens ingezet hebben om grootscheepse controles te houden in bepaalde uitgangsbuurten, zou het resultaat al veel verbluffender geweest zijn.
Nu heeft men massaal ons belastinggeld verbrast (jaja andermaal) en voor wat? Voor niets! Omdat die huilebalken van het AFF zonodig weer eens moesten moord en brand schreeuwen (daarin dan nog gesteund door wat bekrompen "bezorgde burgers" zoals jij Artisjok).
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden