Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2008, 23:16   #19
wild cannibal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik zie en hoor mijn jongere collega's op het werk en begrijp hun logica niet. Ik heb het hier voornamelijk over gehuwde vrouwen met één of twee kinderen, allen bezig met de hypotheek van hun huis af te betalen. In ieder van die gezinnen zijn er 2 auto's, minimum 2 GSM's en een vaste telefoon, PC, TV, alle moderne huishoudtoestellen en ga zo maar door. Zij gaan 2 maal per jaar op reis maar ook nog enkele malen naar Disneyland, Parijs, want een abonnement op Disneyland is een doodnormale zaak, ze gaan shoppen in Rotterdam en kopen regelmatig volledig nieuwe sets dozen, potten en weet ik veel van Tupperware, ze gaan ook wel eens op verwenweekend natuurlijk. Drie �* vier maal per maand naar een duur restaurant is een minimum en natuurlijk gaan ze ook met de kinderen af en toe naar een Quick of snackbar. Regelmatige bezoeken aan de bioscoop en verschillende pretparken horen er ook bij.
... Ze klagen dat de groenten en de benzine duur zijn en hun loon te laag ...
Als ik me die levensstijl kon permitteren, zou ik beschaamd zijn te klagen over de prijzen van brood e.d.
Welk soort job doe jij, Marie ? Want ik vind dat toch een beetje overdreven klinken...?! Zeker dat jij niet jaloers bent op deze "jongere" vrouwen ? Nochthans, gehuwd en met meerdere kinderen moeten dat toch ook geen snotapinnen meer zijn ?
wild cannibal is offline   Met citaat antwoorden