Los bericht bekijken
Oud 21 oktober 2008, 00:10   #1
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard Ik ben over de streep: allochtone draaideurcriminelen het land uit!

In sommige oorlogsgebieden kunnen journalisten allerlei wijken vrij in lopen. In sommige Nederlandse wijken worden journalisten echter bedreigd en in elkaar geslagen wanneer ze die betreden. De Nederlandse wijken moeten weer veilig worden. Mensen moeten zich veilig voelen op straat. Ik heb me jarenlang verzet tegen het uitzetten van draaideurcriminelen. Ik ben nu echter over de streep. Niets lijkt te werken bij dit straattuig. Als iemand 10 keer in een paar jaar tijd de gevangenis in is gegaan moet je de conclusie kunnen trekken dat niets lijkt te werken. Zo iemand moet je een postzegel op de kop plakken en op het vliegtuig richting land van herkomst zetten. Ik vind dat de PvdA (Nederland) ook maar dit standpunt moet overnemen. Ik heb vele malen op deze partij gestemd. Ze moeten niet bang zijn een deel van hun achterban te verliezen. De allochtone achterban moet juist duidelijk gemaakt worden dat dit het beste is voor iedereen, ook voor hen. Als we echt van de stigmatisering af willen komen, moeten de straten in Nederland weer veilig worden.

Ik stel het volgende voor:

Mits een allochtoon een dubbele nationaliteit heeft, binnen 5 jaar 5 keer wordt opgepakt voor een geweldsmisdrijf en/of roofoverval wordt zijn Nederlandse nationaliteit afgepakt en wordt hij teruggestuurd naar land van herkomst.

Als deze persoon jonger is dan 18 jaar gaat hij tot zijn 18e achter slot en grendel. Hij wordt daarna vrijgelaten. Gaat hij binnen 5 jaar weer de fout in, wordt hij alsnog uitgewezen.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden