Los bericht bekijken
Oud 21 oktober 2008, 18:41   #14
Agir Agit
Vreemdeling

Agir Agit's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustius Bekijk bericht
En de aanslagen op Turken zijn natuurlijk het bewijs dat PKK en Ocalan de Turken heel graag hebben, vraag het maar aan de honderden orhehandhavers en leerkrachten die vermoord zijn door PKK ...
De voorbije dagen hebben de terreur sympatisanten alweer tientallen van koerden en turken in brand gestoken...
Moet ik verder op sommen of is het genoeg?
Ach ja we vatten jullie verkeerd op zeker!!
Trouwens leg mij eens uit hoe het komt dat PKK terug aanslagen pleegt juist als de koerden meer en meer rechten krijgen? Ik ben benieuwd hoe ze jullie brainwashen op da vlak?
we hadden helemaal geen rechten de rechten die we tot nu hebben gekregen hebben we gekregen door de druk van pkk op de turkse staat maar dit is nog niet genoeg we gaan verder tot we al ons rechten hebben. Er is zoveel jaar gestreden zodat de koerden hun eigen taal mochten praten, we hebben die recht niet vanzelf cadeau gekregen, en als iemand koerdisch praat of koerdisch getint naam heeft word hij al gediscrimineerd of gemarteld. dat is wat jij rechten noemt. je moet niet met van die feiten komen van ordehandhavers en leerkrachten. een ordehandhaver en een leerkracht versta jij zeker onder een dorpswachter of een turks commando die een gans gezin vermoord en een kind zonder vader en moeder achterlaat. of bedoel je een turks militair die een koerd achter zn tank aanbind voor een rit van 150km? welk bedoel jij nu? en die kind die zonder moeder en vader moet leven, daar mag jij zeker van zijn dat die naar de bergen gaat met een ak-47. ga jij nog maar beetje turks censuur televisie kijken.
Agir Agit is offline   Met citaat antwoorden