Los bericht bekijken
Oud 17 maart 2004, 20:47   #18
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hendrik GORIS

Zijn de BUBers nu al VBers ook? Of alleen maar sympathisant met het programma (soixante-neuf des 70 points)?
Waarom? Moet je dan een VLaams Blokker zijn om dergelijke conclusies te kunnen trekken?

Citaat:
(Op deze vragen moet je niet antwoorden, Yannick, want zoiets noemt men een "retorische vraag". Iets zoals vragen of het waar is dat les rois Léopold un, deux, trois et AlbertI het enkel en alleen voor het geld deden. Want daar bestaan schriftelijke bewijzen van.)
De naam is Yann

Citaat:
Uit het feit dat je schrijft, kan ik afleiden dat je kan lezen. Ik ga er ook van uit dat je de andere berichten in de draad leest, alvorens te reageren. En dan valt me op, dat sommige BUBers kreten slaken en dan nadien niet antwoorden op de tegenargumenten. In dit bericht van jou schijnt er zelfs geen standpunt te be-argumenteren zijn. Pas op, Yannick, nu komt een vraag om deze ondraaglijke leegte op te vullen. ?
De naam is Yann

Citaat:
1.Maar begrijp je ook wel wat je leest, of zien je hersenen gewoon over de Vlaamsgezinde uitspraken in de draad
Ja

Citaat:
Voor de gevorderden van BUB ook nog eentje, bijvoorbeeld voorzitter Hans1.
2.Is het waar dat jullie belgicisten nu veel banger zijn van CD&V-N-VA dan van VB?
Te moeilijk voor mij.

Citaat:
Mvg,
hhh
Movg,

Yann