Los bericht bekijken
Oud 25 oktober 2008, 09:01   #4
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Hoe durf jij nog steeds die woorden blijven verkrachten mijn beste.
De toupet!

moraal: de moraal van de roodfascist is omgekeerd evenredig met de grootte van het massagraf waar ze tientallen miljoenen andersdenkenden hebben in begravend
Ethiek: Hoe zei Kohl het ook weer? Het is gemakkelijker om een hond aan een hotdogkraam voorbij te krijgen dan een roodfascist aan een berg geld
Schande + schaamte: een totaal onbekend begrip voor roodfascisten: na de 158 grote fraudedossiers van de afgelopen dertig jaar plaatsen ze onbeschaamd 27 (zevenentwintig) roodfascisten in de raad van bestuur van het zieltogende en kapotgefraudeerde Ethias en durven dan nog "en public" verklaren dat het bedrijf is kapotgegeaan aan "hebzug" en "ik ken niks van financiën".
Onrecht: Hoe durven de roodfascisten spreken over onrecht terwijl hun geschiedenis (zelfs die geschiedenis die ze zelf mogen schrijven) geschreven wordt met het bloed van tientallen (wellicht honderden) miljoenen andersdenkenden en hun ouderlingen, kinderen, zieken, hongerigen en achtergestelden.

Jij mag misschien vinden dat het ondraaglijk is om MENS te zijn: ik stel het volgende voor: probeer het eens, het is niet zo moeilijk als het lijkt.

Laatst gewijzigd door Fieseler : 25 oktober 2008 om 09:02.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden