Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Vanavond was het een verkiezingsdebat aan de UA. Diegenen die het gezien hebben zullen het kunnen bevestigen: De Wever praatte De Winter gewoon onder tafel en De Winter ging compleet af toen hem vragen werden gesteld over onderwijs. De Wever benadrukte dat het Blok het cordon zelf in stand houdt: het moet gaan beseffen dat wanneer het wil meeregeren het (drastisch) van stijl zal moeten veranderen: men moet immers compromissen weten te sluiten. De stijl van het Blok bevalt gfeen enkele andere partij, en dat is de eigen schuld van het Blok
|
ik was er ook en ik moet u gelijk geven hoewel ik geen n-va'er ben.
wie was die gast die iets van unionisme vroeg??
|
@ Antoon, nu hoor je het eens van een ander. Ik ben nog altijd iemand die zonder enige vooringenomenheid naar elk debat gaat. De Wever is zo sterk omdat hij bijvoorbeeld weigert noch in het politiek correcte denkplaatje te trappen en noch in de populistische Blok-slogantaal. De Wever futloos? hij zweeg tenminste niet zoals De Winter wanneer het echt over inhoud ging. De Winter was weer op z'n wolligst wanneer hem een gedetailleerde vraag werd gesteld. Leuk om te weten dat jij mét vooringenomenheid praat over debatten waar je niet eens was
@Spetsnaz: ik weet niet van wie die uniositsiche vraag kwam, wel leuk om te zien hoe men hem naar de BUB verwees
ook grappig dat De Winter de CD&V unionistisch noemde
Herman Lauwers van Spirit heeft ook een prachtige voorzet gegeven die er vreemd genoeg niet ingekopt is door De WInter of de Wever: hij beweerde namelijk dat het vreemdelingenstemrecht er gekomen is om de discriminatie tussen niet-EU en EU-burgers weg te werken. Spijtig dat niemand hen vroeg waarom wij dan nu worden gediscrimineerd aangezien wij stemplicht hebben en zij stemrecht