Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2003, 10:43   #8
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy
Maar zolang dit niet het geval is (omdat men de katolieke godsdienst in ons land wil blijven financieren met belastingsgeld) moet de staat alle godsdiensten financieel ondersteunen.
Ik ben er radicaal tegen dat dergelijke irrelevante hobbies, zoals de leugenachtige religiebeoefening gesubsidieerd worden. Godsdienst is voor het grootste deel gebaseerd op onbewijsbare claims, dus leugens. Moet dat van staatswege instand worden gehouden? Ik dacht van niet.
Gaan we de klok terugdraaien, en nu de secularisering is ingezet nog een nieuwe religie sponsoren? Een religie die allesbehalve 'verlicht' te noemen valt? (Cf. hun grotendeels vrouwonvriendelijke, homofobe en vijandige basistekst)
Het zou eerder passend zijn om de ruïneuze restanten van het katholicisme verder te slopen, maar wegens de verregaande infiltratie in alle economische geledingen van de maatschappij, durft men dit nog steeds niet aan.
Dat er maar eens éne zegt dat dit niet klopt!

Van Grem is dus een even grote "onwijs" als zijn voorganger Ansjoo en het naar de VLD overgelopen stromannetje van mijn Gatz dat een tijdje tot voorzitter van id21 "verkozen" werd.
Van dergelijke "wijzen" moet je niet hebben dacht ik.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden