Los bericht bekijken
Oud 26 oktober 2008, 15:23   #266
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat is pas een flauw excuus.

Nu de teksten uit de video er zwart op wit staan kan je natuurlijk niet meer ontkennen dat ze nazistisch en racistisch zijn, dat er opgeroepen wordt tot haat en geweld.
Maar blijkbaar wil je het niet toegeven.

Als minimaliseren van hun daden niet lukt, en als veranderen van onderwerp, door allerlei andere mogelijke pijnpunten in de maatschappij aan te halen, niet lukt.
Dan kan je niet meer te reageren.
*gaap* Ik kan me gemakkelijk inbeelden dat Hitler van die onverbeterlijke wereldverbeteraars die enkel hun eigen gelijk zagen onverbiddelijk in een werkkamp stak. Zo hadden ze toch nog een beetje nut voor de maatschappij zonder dat ze de maatschappij irriteerden.
Ik kan me inbeelden dat iemand die geen discussie kan voeren door middel van het aanbrengen van gegronde argumenten die ter zake doen, zich goed kan inbeelden dat je dan liever een "wereldverbeteraar" op een andere manier het zwijgen oplegt. Maar van jou had ik dat niet verwacht.

Het is nogal tegenstrijdig om enerzijds "vrije meningsuiting" in te roepen voor blood & honour, maar anderzijds begrip te hebben voor iemand die dit recht niet toekent aan de "wereldverbeteraar".

Het is nogal grappig te stellen dat "Uiteraard, maar ik voel me daar niet door beledigd noch bedreigd." "Ik heb geen probleem noch last van zulke teksten." terwijl een "wereldverbeteraar" de maatschappij zou irriteren.

Ik heb nogal sterk de indruk dat je alvast blood & honour niet tot de wereldverbeteraars rekent.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden